Friday, February 02, 2007

BENGKEL PENULISAN ISLAMI GKLN-ADABUNA

BENGKEL PENULISAN ISLAMI GKLN-ADABUNA


Assalamualaikum

Pihak Grup Karyawan Luar Negara (GKLN) dan Adabuna (Grup penulis dari Timur Tengah) buat julung kalinya telah mengadakan kerjasama menganjurkan bengkel penulisan Islami GKLN-ADABUNA secara maya (online).

Bengkel ini bakal dilangsungkan secara online menggunakan aplikasi Yahoo Mesenger, dan tiga sesi (bagi setiap fasilitator) akan dijalankan serentak. Seramai 12 orang peserta dari kedua-dua kumpulan (yang terdiri daripada penulis-penulis muda dari Mesir, US, Dublin, United Kingdom, Australia, New Zealand, dan lain-lain) telah dipilih dan karya-karya mereka bakal dibedah oleh 3 orang fasilitator yang terdiri daripada penulis-penulis mapan iaitu saudara Faisal Tehrani, saudara Zaid Akhtar, dan Puan Nisah Haron. B

Kepada semua yang berminat, anda dijemput untuk turut sama mengikuti bengkel tersebut sebagai PEMERHATI dan PENDENGAR samaada melalui radio MISG ( http://www.radiomisg.com/ ) atau mengikutinya secara langsung secara jemputan dari moderator setiap bengkel.

Tarikh: 3 Februari 2007
Masa:

KL -Sat 9:00 PM
CAIRO -Sat 3:00 PM
NASHVILLE-Sat 7:00 AM
DUBLIN -Sat 1:00 PM
MELBOURNE - Sat 12:00 PM
WELLINGTON - Sun 2:00 AM

Sekiranya mahu mengikuti siaran secara langsung melalui online conference, sila pastikan komputer anda mempunyai kelengkapan voice teleconference dan sila minta moderator menjemput anda dalam conference masing-masing. ID moderator adalah seperti berikut:

1) ISE_SEKODA
2) HAFEZIFTIQAR
3) TECOLPET

(P/S: untuk siaran melalui radio, hanya satu sesi akan disiarkan dalam satu masa. 2 sesi yang lain akan ditunda siarannya pada waktu yang bakal ditetapkan kemudian)

maklumat lanjut boleh hubungi fieza_nur@yahoo.com

No comments: